Lördag

2008-11-30  00:08:33  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej bloggen!

Imorse vaknade jag halv 11, gick upp och duschade och fixade mig, sen väckte jag Jonas. Vi åkte med 1 bussen. När vi kom till hans pappa så träffade vi lite människor, åt tårta och satt och pratade lite. Malin öppnade presenter och hon blev jätteglad för allt ;) Sen åt vi tacos.

Jag och Soraya hade bestämt att vi skulle mötas 18.25, men helt plötsligt messade hon mig och sa att hon redan var i farsta strand, alltså en timme för tidigt, haha. Så hon åkte till Jordbro, där jag var, jag mötte henne på stationen, sen åkte vi till Farsta Centrum där vi väntade på Vidja bussen.

När vi kom hem till mig så lagade vi mat, kollade lite på tv. Sen blev det SINGSTAR!! ;) Nu sitter vi på övervåningen och kollar lite på internet. Ska snart ner och kolla på tv eller nåt liknande. Vi sjöng i säkert 2-3 timmar, vi hade skitkul ;)

Imorgon ska jag hem till Jonas igen, då kommer jag lägga upp lite bilder från idag eftersom att jag inte har kamerasladden med mig ;)

Ha en bra kväll !

Kommentarer
Skrivet av: anonym

gott med tacos. :D

DATUM: 2008-11-30 KLOCKSLAG: 13:50:06
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0