Måndag

2008-11-17  20:02:14  Allmänt  Kommentarer (0)
Inatt blev det en lååång natt. Pappa och Nina kom hem från Thailand ca kl 02.00 inatt, då var jag och min syster vakna så självklart satt vi uppe och pratade med dom. Dom berättade hur dom hade haft det, visade en massa saker som dom hade köpt osv. Alla var såå trötta så vi skrattade så mycket att vi grät, förutom pappa dåra... (Ingen nyhet för dom som känner mig, min syster och Nina). Vi gick och la oss runt 05.00, haha. Det är iallafall jättekul att dom är hemma igen :)

Drömde en hemsk dröm inatt som fick mig att vakna upp i tårar. Jonas hade gjort slut med mig..

Var helt deprimerad. Hade inte pratat med honom på hela dagen, men han ringde mig vid 5 idag. Då sa han att han ville ha mig hos honom, det var tomt där utan mig, då blev jag jätteglad och åkte dit direkt. Tanken var ju att jag skulle åka hem till honom ikväll men ändå, blev sååå glad när han sa att han ville ha mig där, haha.

Nu är jag iallafall här hos honom och jag känner mig nykär, haha. Nu ska jag äta middag, sen ska jag läsa en massa bloggar och kolla på ett avsnitt av Family Guy :) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0