Onsdag

2008-11-12  21:21:18  Allmänt  Kommentarer (0)

Idag har det varit en jobbig dag, även om jag bara har varit hemma så har jag haft det jättetråkigt och inte mått så bra :( Större delen utav dagen har jag känt mig svimfärdig och har skakat jättemycket. Jonas garvade nästan åt mig för att jag inte kunde hålla gaffeln stilla när jag skulle äta, taskmört! Men han är gullig ändå, han har ju tagit hand om mig idag :) ♥

Har bara suttit hemma som sagt, kollat på film och några avsnitt av Family Guy. Imorgon ska jag till skolan, först har jag kök, sen livsmedel. 14.30 ska jag ha prov i livsmedel, längtar inte direkt asså, usch. Aja, jag har vetat det sedan långt tillbaka så jag kan inte skylla på något ;) Hoppas att det går hyffsat bra iallafall.

Efter skolan imorgon så ska jag hem till Vidja, hjälpa mig syster med lite ved och sånt, ska sova där också. Ska sova där uuutan älsklingen, någon som är chockad?! haha.. Skriver mer imorgon, måste börja göra iordning mig inför natten nu, puss på er och godnatt ! ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0