:)

2008-11-10  19:51:33  Allmänt  Kommentarer (0)

Äntligen hemma!

Efter nästan 3 timmars lång resa hem från stallet är det oootroligt skönt att vara hemma i bro.

Jag var som sagt i stallet med Natalie idag efter skolan. När vi kom dit så insåg vi att vi var ensamma där. Hon fixade iordning hästen som hon skulle rida på, sen tog vi in alla andra hästarna. Sen tog det säkert mer än en timme för Natalies häst att fatta att hon skulle rida på honom, han var sååå envis, jobbig som fan, haha ;) Så där stog vi ute i spöregnet och försökte få honom att förstå. När hon tillslut kom upp på honom så travade dom lite och så. Sen gick vi in med honom igen. Medan Natalie fixade honom så gick jag runt och borstade några hästar, hälsade på de tre gulliga hundarna som fanns där, och myste lite med den uuurgulliga och gosiga katten ;)

Vi åkte från stallet runt halv 5, tog en buss till Järna station, hade såklart missat mitt tåg precis (som vanligt), så vi satt där och väntade i en halv timme. Bytte tåg i Södertälje hamn, men mitt tåg gick direkt när jag kom fram, slapp vänta iallafall. Sen fick jag byta i älvsjö, där fick jag vänta i ca 20 minuter på mitt andra tåg.., sen kom mitt tåg som tog mig ända hem till Bro. På bro station hämtade Jonas mig med bilen. Vi bråkade och hade oss, skrek åt varandra o grejer, skitjobbigt, men men.. så är det.

Nu är jag iallafall hemma hos honom, ska väl ta och äta lite middag, se nåt avsnitt av Family Guy kanske.. ska försöka komma i säng tidigt idag faktiskt, blev rätt så sent igår. Har jätteont i ryggen också, skitjobbigt är det :( Aaaja, ha det bäst ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0