Tankarna flyter runt

2008-11-22  02:35:52  Allmänt  Kommentarer (3)
Varför ska man bli så känslig på kvällarna? Jag blir iallafall det. Då man ligger i sängen och kanske kollar på tv, läser en bok eller bara ligger och tänker. Då kommer det fram en massa minnen och tankar. Men varför just de sorgliga? :(


Tänk om jag hade kunnat ändra på allt innan jag visste att det var försent. Att du kunde bli frisk och leva längre. Om jag kanske bara hade funnits där för dig i alla dessa år och brytt mig om dig mer? Ligger just nu i sängen med datorn i knät, har en bild på dig som bakgrundsbild. När jag öppnade datorn och såg dig där så kom en massa minnen upp. Till exempel varje gång när du var nybadad så sprang du runt i lägenheten och gjorde dina härliga ljud och rörelser, man blev så glad av att bara stå och kolla på dig. Du gjorde en så glad. Du hade verkligen en underbar personlighet och jag kan inte förstå att jag aldrig mer kommer få se den mer. Fan.. mina tårar bara rinner så fort jag tänker på dig och försöker förstå vad det är jag har förlorat. Jag har förlorat en bästa vän, som jag konstigt nog inte brydde mig om så mycket som jag hade kunnat göra :'( Säger bara en sak till er som har hundar.. eller djur överhuvudtaget. Bry er om dom, hur jobbiga dom än är, hur mycket dom än låter, hur mycket du egentligen bara vill bort från dom ibland, älska dom som om det vore sista dagen du fick umgås med dom, det är det nog värt. Jag hann inte göra det iallafall och jag ångrar det otroligt mycket ska ni veta. Människans bästa vän säger dom, och det har dom sååå himla rätt i, glöm inte det. Djur är värda era tårar.. :'( Önskar att jag fick en sista stund tillsammans med dig, jag älskar dig! ♥


Våran lilla Bäsen, vi älskar och saknar dig otroligt mycket.
Du kommer alltid finnas i våra hjärtan! ♥


Kommentarer
Skrivet av: Christina

Vilken söting :)Vet hur det är att mista en hund, eller djur överhuvudtaget. Alltid lika jobbigt men tänk på stunderna ni hade tillsammans!

DATUM: 2008-11-22 KLOCKSLAG: 13:22:44
URL: http://pinapina.blogg.se/
Skrivet av: N A T A S C H A

haha fyfan va söt hund :D !

DATUM: 2008-11-22 KLOCKSLAG: 16:48:09
URL: http://taschaa.blogg.se/
Skrivet av: SANNA

jättefin blogg!

DATUM: 2008-11-22 KLOCKSLAG: 18:40:06
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0