2008-10-01

2008-10-01  16:18:05  Allmänt  Kommentarer (0)
Äntligen hemma från en jobbig skoldag. Vi var i restaurangen och jobbade. Jag var i köket och lagade Ravioli med pasto. Idag gick det bättre än förra gången jag och min grupp var där. Då var det helt kaos, men idag gick det helt okej.

Är hemma hos Jonas nu, sitter och fryser, även om jag har mitt tjocka täcke på mig. Ska se på de två sista avsnitten av SATC nu. Angela gav mig förslaget att se avsnitten av Gossip girl, har aldrig sett det så det kanske jag kan göra :) bye bye! ♥

Föresten, idag har jag och Jonas varit tillsammans i 14 månader.. haha, Fanny, jag sa fel till dig (A) Det är idag, INTE imorn!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0