dagen!

2008-10-02  16:09:29  Allmänt  Kommentarer (0)
Idag hade vi som sagt skolfotografering. Först tog vi klassfotot, sen var det dags för det enskilda fotot. Jag var inne först av alla. Fotografen var skitsnäll ;) Man fick se sitt foto och säga till om man var nöjd eller om han skulle ta fler ;) Han tog ett kort på mig, då sa jag vad som var fel men han sa att det var bra. Så jag skret i att ta ett till, lät det vara så istället :P Efter det så gick vi och bytte om till kockkläderna, gick in i storköket och gjorde kåldolmar. Vi åt lunch, hade en liten rast, sen gick vi in i metodköket. Vi skulle stycka en gris. Vi hade alltså en stor jävla sugga i köket, haha, den bara låg där på bänken. Äckligt o se.. stog och höll för munnen hela tiden, mådde illa när min lärare och några elever sågade och bankade på den. Usch säger jag bara. Sen fick vi en varsin del att stycka i, jag tog hand om karrén. När vi var färdiga så städade vi som vanligt, bytte om och sedan slutade vi.

Är hemma i bro nu :) Har typ ingenting o göra.. Längtar tills Jonas är påväg hem, jag går nog och möter honom idag ;) Nu ska jag lägga mig ner i sängen och kolla på tv, Jonas kommer ju inte förän halv 6. puss ♥ / J

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0