en seg torsdag

2008-10-30  16:56:02  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Vaknade kl 11 idag, gick upp, åt nudlar, kollade lite på tv... sen gick jag och la mig igen vid 13.00. Jonas och Rasmus sov fortfarande eftersom att dom hade lanat hela natten. Vaknade igen för typ 15 minuter sen :O Det var ju inte meningen att sova så länge, haha. Killarna vaknade samtidigt som mig, dom hade tydligen suttit uppe till typ 9. Nu sitter dom och spelar igen och jag ligger i sängen och fixar lite med Crash.

Jag skulle ha åkt till stan idag och kollat efter en vinterjacka, men nu orkar jag inte eftersom att jag vaknade så sent ;) Det blir nog bara en tråkig regnig dag att ligga hemma och slöa. Ha det bäst ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0