...

2008-10-10  07:52:28  Allmänt  Kommentarer (0)
Godmorgon bloggen!

Imorse vaknade jag exakt 06.17, skyndade mig upp, gick till toaletten, sen kom jag på... jag hade inte försovit mig, jag har ju sovmorgon idag. Så det var ju bara att gå tillbaka, lägga mig i sängen igen och somna om :) Vaknade igen för en kvart sen av att Jonas höll på att packa sina grejer till skolan, han lät jättemycket så jag vaknade med ett ryck.

Nu ligger jag i sängen, kan inte somna om :( Ska läsa på lite till provet tänkte jag, lika bra det! Lite senare ska jag gå upp och klä på mig, duscha, sminka mig och ta något att äta, eftersom att jag typ inte hinner äta i skolan innan vi börjar. 

Efter skolan så ska jag åka hem till min pappa. Sen ska jag, Nina och hennes två barn åka in till globen. Dom har bjudit med mig på High school musical - The ice tour.. Det börjar 18.30 så jag kommer komma hem till Jonas rätt så sent. Men uppdaterar när jag orkar ;)

Ha en bra dag!  puss ♥ / J

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0