...

2008-10-10  22:44:33  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Kom hem för ca 20 minuter sen från Globen. Det var jättebra tycker jag. Och det tyckte småsyskonen med ;) Det negativa med denhär dagen är att Jonas och jag inte är speciellt glada på varandra. Vi pratade i telefonen när jag var påväg till globen och vi la på i örat på varandra, båda två, vi tjaffsade och höll inte med varandra om saker o ting. Visste inte vad jag skulle göra, blev så ledsen... (som vanligt när vi bråkar). När jag kom hem till honom så låg han i sängen och läste, vi sa bara hej och nu sitter jag här vid datorn och aktiverar mitt nya CSN kort, läser lite bloggar m.m. Vi måste ju prata om det som har hänt idag.. hoppas att vi kan glömma allt och bara gå tillbaka till det som vi hade förr :(

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med innan jag började skriva, uppdaterar senare eller imorgon!  ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0