:)

2008-10-19  13:25:52  Allmänt  Kommentarer (0)
Godmorgon bloggen!

Vaknade runt 7 imorse av att jag var jättetörstig men jag orkade inte dra mig upp ur sängen, jag somnade om och vaknade vid 12 igen. Pigg och törstig. Gick in i köket och hämtade ett glas cola, skitgott var det ;) Sen jag vaknade så har jag bara suttit i sängen, kollat på tv, kollat på gårdagens bilder, pratat med pappa och med Jonas. Nu ska jag spela lite crash, sen måste jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite inför middagen. Måste åka härifrån om 3 timmar så det vore en bra idé. Uppdaterar senare ♥

PS. tack för den underbara kvällen, tjejer. jag hade jättekul :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0