:)

2008-10-20  18:54:42  Allmänt  Kommentarer (2)
Tjosan!

När jag kom hem från skolan så la jag mig i sängen, somnade vid halv 3 och vaknade strax efter 5 då Jonas kom hem. Han började direkt med att fixa Crash på Therese dator, blev klar på typ 5 minuter ;) Efter det så åkte vi och handlade lite, kom hem och lämnade det, sen åkte vi till stationen och där träffade vi Therese och Robin. Hon fick tillbaka datorn, sen drog vi hem igen. Nu sitter jag här i sängen med datorn i knät och pannkakor bredvid mig, mums xD

Ringde till mamma en snabbis för det var såå längesen vi pratade :) Jag berättade lite om vad som hänt mig den senaste tiden och hon sa sitt :P Trevligt trevligt. Nu ska jag se på tv och äta mina pannkakor :) ♥

Kommentarer
Skrivet av: Carolin

Ska läsa din blogg också :)

Men hur får du sån text? Ja kan inte byta min text när ja har skrivit i min blogg, hur fixar man? :)

Tack.

DATUM: 2008-10-20 KLOCKSLAG: 21:40:11
URL: http://skolkbarnet.blogg.se/
Skrivet av: Carolin

Hur får du sån bild på dig & Jonas?

Måste man köpa något eller kan man göra så? xD

DATUM: 2008-10-20 KLOCKSLAG: 21:42:04
URL: http://skolkbarnet.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0