...

2008-10-24  18:47:45  Allmänt  Kommentarer (0)
Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma och tagit det lugnt. Var och handlade på Willys med Jonas och Jenny. Jag och Jonas tog en liten del utav hennes lista och plockade på oss det, sen gick vi bara efter henne och vi hade jättekul :) När vi kom hem så jagade jag Jonas i lägenheten av någon konstig anledning, han sprang in på rummet och skulle precis stänga dörren, men jag hann ifatt och slog upp dörren i ansiktet på honom. Han fick en stor bula :( Förlåt älskling! Jag var jätteledsen för att jag hade gjort illa honom :/ Usch då...
 
Ikväll blir det bara mys framför datorn och se film med älsklingen :) Och nu ska vi äta pizza ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0