:)

2008-10-30  23:35:23  Allmänt  Kommentarer (0)
Jag ligger i sängen och kollar på lite family guy avsnitt. Tog en liten paus nu bara för att skriva lite och lyssna på lugn musik. Ska tigga lite godis från killarna tänkte jag, haha ;) Nu tänkte jag klämma in en "dagens"..

Dagens klädsel: baggy jeans och en vit kofta
Dagens smink: gårdagens
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens händelse: absolut ingenting
Dagens låt: låten i family guy
Dagens planer: hemma och slöa
Dagens saknad: bäsen :( <3
Dagens dummaste: ingenting
Dagens sjuka: ingenting
Dagens drog: cola
Dagens roligaste: älsklingen
Dagens favorit: family guy
Dagens köp: cola
Dagens godis: tortilla fiff
Dagens humör: fnittrig och trött
Dagens personer: Älsklingen och Rasmus

Nu ska jag fortsätta se på Family Guy, sen kanske jag ska spela lite Crash ;)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0