fy fan!

2008-10-25  10:49:33  Allmänt  Kommentarer (0)

Vaknade först kl 06.30 av att jag inte kunde öppna mitt öga, fan va ont det gjorde. Låg i sängen och försökte få bort allt slem och var men det gick inte så jag gick till badrummet och tog lite bomull med vatten på och strök över, då lossnade det. Jag gick och la mig men kunde inte somna så jag satte på tv:n.. där var det Teletubbies, jippi tänkte jag (eller inte). Jag somnade om men vaknade igen för ca 15 minuter sen av att mitt öga var ihopklistrat igen! Så jag gick till badrummet och gjorde samma sak ännu en gång. Jag blir så jävla trött på dethär, och inte fan fick jag en salva av skolsyster i torsdags som hon hade lovat mig. Hon tyckte att det såg bra ut så jag behövde tydligen ingen salva. Fan!

Ska egentligen till pappa idag och hälsa på, men om mitt öga fortsätter att rinna och rinna så är jag nog inte på humör för att gå utanför dörren idag...


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0