godmorgon

2008-10-14  05:59:02  Allmänt  Kommentarer (0)

Godmorgon bloggen!

Det sista jag skrev igår var att jag skulle sova, det gjorde jag också. Jag sov i två timmar ungefär, Jonas om hem vid halv 6, då åt vi middag. Efter middagen igår gick jag och Jonas o la oss, det var vid 18.00 ungefär. Vaknade ibland men somnade om lika lätt igen. Så jag sov från ca 18.00 fram tills nu, så ca 11 timmar sammanlagt. Så jag är väldigt pigg nu ;) Men funderar på om jag kanske sov lite för länge?... :/ Mitt öga har inte blivit bättre, det bara kliar o kliar, jättejobbigt är det.

Ska till skolan och ha en lektion, med Lennart som lärare...Segt! Tänker inte sminka mig idag heller, inte så som det kliar i mitt öga... vad ska man ha på sig idag? Mjukisar eller jeans.. Tror nästan att det blir mjukisar idag :) Uppdaterar antingen i skolan eller när jag kommer hem ♥ byebye


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0