godnatt bloggen!

2008-10-07  22:12:07  Allmänt  Kommentarer (0)
Hur mycket har jag pluggat tror ni? INTE mycket säger jag bara.. fattar inte hur det kan vara så jävla svårt att bara läsa igenom ett par häften några gånger! Det är så mycket som snurrar runt i min hjärna just nu, men det kanske jag inte ska skylla på, eller? Aja..
 
På onsdagar är vi ju nere i restaurangen och jobbar, vi brukar oftast sluta vid två eller nåt liknande.. Ifall jag slutar vid två så har jag iallafall en timme på mig att läsa igenom häftena ett par gånger. Nu tänkte jag ställa den otroligt högljudda väckarklockan på ringning och vakna till den imorgon bitti med ett ryck. Invigning! haha. Nu ska jag somna till tv:n, förhoppningsvis (sömnproblem)! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0