hatar sl!

2008-10-28  11:22:52  Allmänt  Kommentarer (0)

Jag gick upp halv 8 imorse, klädde på mig och åt lite frukost. Tog tåget som gick 08.17, skulle vara i trångsund 09.10. Ett tåg i karlberg hade signalfel, därför stannade mitt tåg flera gånger. Så mitt tåg blev tillslut 40 minuter försenat. Kom till trångsund 09.50, alltså 20 minuter försent till vårdcentralen. Läkaren som jag skulle till hade tagit emot en annan patient så jag fick en annan tid istället, imorgon kl 11.15. Fan va jag hatar SL ibland!! Plus att det är ett jävla pissväder ute, fan va irriterad jag blir!

Är iallafall hemma hos pappa nu. Alla är hemma förutom pappa, han kommer hem lite senare. Nu ska jag ta något att äta, skriver mer sen..


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0