home sweet home <3

2008-10-09  17:06:54  Allmänt  Kommentarer (0)
Jag skrev ju innan att jag skulle lägga upp några bilder men jag orkar inte :/ Måste berätta en sak som hände på tåget direkt efter att Fanny hade hoppat i Kungsängen. Tåget började rulla mot bro och jag satt bara o funderade på massa saker. Plötsligt kom det fram en vinglande full man till mig, han var kanske 40 år eller nåt sånt.. och plötsligt:

Han: - Ursäkta, har du en cigg o bjuda på?
Jag: - Nej tyvärr.. jag röker inte.
Han: - Inte?? Hur gammal är du?
Jag: - Eh, 17.
Han: - Okej, fan va snygg du är..... Men vem försöker jag lura, för 20 år sen kanske jag hade haft en chans. Tycker att åren går så fort.
Jag: - Eh oookej.
Han: - Ja det är synd, men men, du får ha en bra dag! Jag älskar dig, det vet du.
Jag:  ^^

Fyfan va jag garvade när han hade gått :P Herregud asså.
Nu ska jag lägga mig ner i sängen och fortsätta kolla på filmen som jag inte hann avsluta igårkväll, Ciao Bella heter den.

Älsklingen kom hem nyss ;) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0