:)

2008-10-12  20:13:22  Allmänt  Kommentarer (0)
Som jag skrev innan så har vi bara varit hemma och segat idag, jag har suttit och spelat Crash Bandicoot på datorn ;) Och nu kollar jag på Sweeney Todd tillsammans med Jonas. Kl 21.00 börjar det en film på 4:an, Se upp för dårarna heter den.. Såg den på bio för jättelänge sen med min syster och min faster, så jag minns inte så mycket, antar att jag ska kolla på den sen, har inget bättre för mig xD Imorgon är det skola, jag har en lektion, Svenska B.. slutar kl 11 :) Då ska jag hem och bara ta det lugnt tror jag. Nä, dethär får vara sista inlägget för idag, skriver mer imorgon såklart ;) puss ♥ / J

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0