onsdag

2008-10-29  13:44:18  Allmänt  Kommentarer (0)

Hej bloggen!

Jag gick upp 09.45 imorse, hoppade in i duschen och klädde på mig. Sen åkte jag och Jonas till Trångsunds vårdcentral, hade ju tid där 11.15. Jag fick ett recept på en ögonsalva. Om mitt öga är så dåligt tills imorgon så hämtar jag nog ut salvan när jag ändå åker till stan, ska kolla efter en vinterjacka :) Efter vårdcentralen åkte vi till hans pappa och lämnade bilen. Tog tåget till bro och nu är vi hemma :)

Nu ska Jonas åka och hämta sin kompis Rasmus, han ska lana här ikväll. Vid 3 ska jag, Jonas och Ramus åka till jakan, Rasmus ska köpa ett spel. Efter det åker vi in till stan, där ska vi möta upp Jonas pappa och Jonas småsyskon, sen åker vi vidare till Tekniska Museet. Ikväll kommer Joakim hit också, så dom tre ska väl kolla på en film eller nåt. Antingen kollar jag med dom eller så hittar jag på något annat :)

Nu ska jag försöka sminka mig, hoppas att mitt öga inte rinner och håller på :( Uppdaterar lite senare ikväll! ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0