shit..

2008-10-05  19:52:21  Allmänt  Kommentarer (0)

Jenny och Daniel (jennys pojkvän) gick ner till centrum och handlade för en stund sen. Då trodde jag och Jonas att det inte skulle bli nå mat, för Jenny brukar laga det tidigare än vid denhär tiden. Så vi tog egna initiativ... vi värmde upp gårdagens mat. NU kom dom hem med pizza till oss, haha. Jenny kom in i Jonas rum och la det på skrivbordet och sa vad det var på pizzan osv. Jag och Jonas kollade på varandra och garvade. Hon fattade ingenting... vi sa inget om maten vi nyss ätit, utan vi tog emot det och nu sitter jag här med en pizza, mätt är jag men får jag i mig lite till  kanske? ;) HAHA!


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0