tjejkväll!!

2008-10-19  02:18:25  Allmänt  Kommentarer (0)

Pappa och Nina körde mig till bussen så slapp jag vänta i flera minuter ute i det kalla vädret. Jag mötte Josefine på bussen, sen mötte vi resten utav tjejerna i huddinge centrum. Sen tog vi en liten promenad hem till fanny. Vi drack lite vin och hade det jättetrevligt :) Det var jag, fanny, ellinor, josefine, jenny, hennes syster jennifer, moa och therese. Efter att vi druckit ett glas vin var så gick vi till donken och käkade. Sen återvände vi hem till fanny igen. Vi spelade ett spel (liknande ölspel), jättekul var det.. Jag och Therese var tvungna att gå vid 12, sista tåget hem skulle gå vid halv 1. Jonas hämtade mig vid bro station, snäälllt. Men han verkade vara irriterad :/ Synd, så jag försökte hålla mig borta, hahaa.

Imorgon ska jag hem till min faster med familj och en del utav släkten och käka middag... jippi...egentligen NOT, haha.
Nä,  men dethär börjar bli jobbigt, nu ska jag försöka läsa lite bloggar, sen sooova, ha det bäst! 


Föresten. ljusen som vi fixade tidigare idag, jag och nina, det blev jättefint :) sätter kanske in bilder på det någon annan dag. Bye Bye ! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0