Ut i friska luften

2008-10-06  14:18:46  Allmänt  Kommentarer (0)
Jag skrev att jag skulle försöka somna om förut men det gjorde jag inte. Jag spelade lite Crash Bandicoot istället, sen kollade jag på Gossip Girl. Mår lite bättre nu, förkylningen har trappat ner, känner mig lite hängig fortfarande och har jätteont i halsen men jag klarar förhoppningsvis av att gå till skolan imorgon.

Nu funderar jag på att hoppa in i duschen. sen kanske ta en liten promenad ute i det soliga vädret ner till centrum. Det skulle inte skada direkt :P Kan väl ta och handla nåt till Jonas så han blir glad när han kommer hem sen, och om jag känner honom rätt så sitter en Coca cola inte fel någonstans ;)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0