2008-10-15

2008-10-15  17:33:54  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan bloggen!

Dagen började med att jag kom upp ur sängen utan några problem. Jag var rätt så pigg faktiskt. Jag gjorde iordning mig, tog tåget till årstaberg och bussen till skolan. Då var det dags för restaurangen. Jag fick inte laga en egen rätt idag, jag skulle tydligen tralla runt och hjälpa de som behövde hjälp. Lättare sagt än gjort... Gästerna började droppa in och allt gick bra... tills Alexander berättade att alla skåp var tömda i killarnas omklädningsrum. Killarna och några få tjejer sprang ner och kollade. Killarnas ägodelar hade alltså blivit stulna. Låsen hade blivit knipsade. Kläder, pengar, busskort, bankomatkort, nycklar, mobiler, ALLT var borta!!

Resten utav timmarna så var typ hela klassen deprimerade. Bara för att killarna var så ledsna och besvikna så smittade dom av sig på tjejerna.. Man blev så ledsen av att se hur ledsna dom var. Då började man ju tänka på hur dåligt man själv skulle må om det hade hänt en själv. Nää, fy fan säger jag bara, förstår inte hur man kan göra något sånt asså, SKAFFA ER ETT JOBB istället för att sno andras pengar och andra ägodelar!!

Jag tyckte iallafall att det gick hyftat bra idag bortsätt från det som hände killarna.. ingen kalabalik inne i köket iallafall ;)
 
Efter att vi hade slutat så gick jag upp till skolan och hade prov i Svenska B, det gick väl helt okej.. Nu är jag hemma hos Jonas. Har typ ont i hela kroppen, vet inte varför :/ Är hungrig också, ska äta snart tror jag. Det blir baconpasta :) MUMS!! Vet inte vad jag ska hitta på nu, kanske se en film och bara ta det lugnt? Ja! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0