hej bloggen

2008-10-09  13:03:47  Allmänt  Kommentarer (0)
Igårkväll hade jag inte tid att skriva. Var tvungen att stänga av datorn och fixa mig inför natten. Annars hade jag säkert försovit mig idag, haha. Men tur att väckarklockan är så hödljudd så jag blir irriterad och måste gå upp!


Idag har vi varit i metod köket och gjort paj :) Jag och Jenny jobbade tillsammans ;) Har lite bilder som jag ska lägga upp när jag kommer hem eftersom att mobilsladden är hemma..

Nu sitter vi i klassrummet och pluggar på provet som vi ska ha nästa torsdag. Det är alltså livsmedelsprov. Det kommer handla om frukt och grönsaker, styckning, vilt och kalvkött. Så det är bara att plugga plugga plugga!

Nu ska jag plugga lite, vi slutar om två lååånga timmar och då ska jag åka hem till bro direkt. Ska kanske sova eller så kollar jag klart på filmen som jag satte på igårkväll. Uppdaterar senare ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0