..

2008-10-12  01:24:57  Allmänt  Kommentarer (1)
Nu har jag suttit och proppat i mig massor av dillfiff ;) Alltid lika gott.. Tänkte först köpa sour cream men det är så vanligt så vi tog dill istället. Efter att jag hade kollat klart på What Happens In Vegas så rekommenderade min syster en film, "Meet Dave" hette den. Kollade precis klart på den, faaaan vilken skön film asså! ;) Rätt film för den som har liknande humor som jag har, haha, satt och garvade för mig själv här medans Jonas satt bredvid och spelade bilspel på sin dator xD Han sneglade lite på filmen och garvade ibland ;) Aja, nu sitter jag och kollar runt lite på internet, börjar bli jävligt trött..

Morgondagen har jag ingen aning om hur den ser ut.. Pappa ville att jag och Jonas skulle komma dit en stund, umgås och ta en fika, haha, så vi får väl se :)

Skriver mer imorgon! ♥

Kommentarer
Skrivet av: josefine

åh, så meet dave är bra? :) tankade den för ett bra tag sen nu men har inte sett den än. då vet jag att den är värd att se, haha tack! :D

DATUM: 2008-10-12 KLOCKSLAG: 20:37:31
URL: http://nordlings.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0