haaappy xD

2008-10-04  23:19:58  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjenare..

Idag har vi som sagt varit hos Jonas farmor och hjälp henne på tomten. Skitjobbigt var det, vi var där i tre timmar, krattade löv, klippte buskar, gräs, blommor m.m. Fick sedan 500kr att dela på. Vi åkte hem till Jonas pappa efter det, umgicks lite med hans familj, sen åt vi middag där :) Sen var vi tvungna att ta ett speciellt tåg till bro för att hinna till Willy´s innan det stängde och där handlade vi massa gott!! Två coca cola, en sprite, en påse sour cream chips, två kanelbullar (eftersom att det är kanelbullens dag) och två vaniljmunkar, haha!

Har precis sett klart på Kung Fu Panda med älsklingen, fan va vi skrattade ;) Den var rolig. Nu ska jag se på gossip girl och svulla i mig massa fiff (som på mitt och syrrans språk betyder chips) (A) puuusss!

Vill bara tillägga det att när vi satt på tåget påväg hem till bro så satt jag och lyssnade på musik, kollade på Jonas och tänkte på hur glad jag är att vi fortfarande håller ihop, är sååå glad att jag har hittat det jag sökt efter :) Vet faktiskt inte vad jag skulle göra om han inte skulle finnas vid min sida nå mer ♥ ♥  älskar dig, Jonas!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0