2008-09-16

2008-09-16  19:36:10  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan!
Efter skolan åkte jag hem till Bro, gjorde nudlar, satte mig i sängen och såg ett avsnitt av Sex and the city. Det blev såklart fler avsnitt efter det första (A) Kan inte sluta titta ;) Men men.. Efter några avsnitt så tog jag med mig min disk, gick ut i köket och diskade.. även allt annat som låg i diskhornet. Jonas kom hem och blev lite chockad när han såg mig stå där och diska :P Han sa något liknande som: eeh, har jag bett dig att diska.. eller varför diskar du?? :O (han brukar oftast få be mig om att diska eller så diskar han själv) Jag sa: Nej, jag gör det faktiskt frivilligt denhär gången :P , och han bara gick fram till mig med det sötaste leendet och kramade om mig (A) Nu ligger han här bredvid mig i sängen och sover :) Idol börjar om ett tag och det tänkte jag se, men först... ETT avsnitt till av Sex and the city (A)
puss ♥ / J

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0