Confused

2008-09-11  19:53:44  Allmänt  Kommentarer (0)
Nu har jag kollat på en hel del avsnitt av Sex and the city och snart börjar Idol :)

Har varit såå trött hela dagen men samtidigt glad och fnittrig. Men nu vet jag inte längre :/ Det är något som jag sitter och tänker på.. inge bra alls, det är jättejobbigt, vet inte vad jag ska göra. Har börjat fundera iallafall.. vill Jonas fortfarande vara med mig? Att tänka på det gör mig bara såå ledsen. När vi tjaffsar så säger han: men stick då om du inte vill vara här. Såna liknande saker. Och det gör mig verkligen ledsen. Jag har förklarat för honom att det är här hos honom som jag vill vara, jag trivs här. Men undrar hur han känner, skulle han ens bry sig ifall jag gick? Känns som att han inte vill ha mig här hos honom längre, han är alltid så sur på mig.. plus att han aldrig vill umgås :( Vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0