Dagen som varit..

2008-09-06  21:13:18  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan!

Imorse vaknade jag av att klockan ringde och tänkte gå upp och göra iordning mig inför skolan.. men kom på efter ett tag det är ju lördag :D:D var så jävla skönt att bara somna om igen ;) sen vaknade jag igen efter nån timme. Gick upp, fixade mig.. sen tog jag och jonas tåget tillsammans. Jag gick av i trångsund, han i jordbro.

Jag har alltså tillbringat dagen tillsammans med mamma och massa andra roligt folk i stortorpsparken :) det var stortorpscup idag.. alltså dart.. min styvpappa kastar, min syrra kastar för skoj skull och mamma stog i baren :P och där stog jag och höll henne lite sällskap :) Sen kom moster och det vart ännu roligare :P

Mötte Jonas på tåget sen igen, och nu är vi i bro.. ska snart hoppa in i duschen, sen vet jag inte vad jag ska göra.
Mysa med pojken min, kanske? (A)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0