dagen...

2008-09-09  19:02:22  Allmänt  Kommentarer (0)
Äntligen hemma i bro!! Är helt slut i kroppen. Imorse försov jag mig, igen, vaknade 5 minuter innan jag skulle gå till tåget. Jag skyndade mig upp ur sängen, slängde på mig första bästa plagg och gick till tåget. Kom till skolan i tid, hade en tråkig lektion, projekt och företagande. Åt lunch med tjejerna i klassen, hade ett skitroligt snack med dom ;) fortsätter imorn antagligen, haha! Fick serveringskläderna idag också, inte alls lika fina som de andra, men men.. Efter skolan så åkte jag till älvsjö, mötte Nina, vi handlade på Willys, sen åkte vi hem till vidja. Där packade vi upp, fixade blommorna som vi hade köpt till våra älsklingar , haha xD Sen satt vi vid datorn och kollade på hundar...vi är sååå sugna på att skaffa en, men inte pappa :( Pappa har köpt en ny bil, heeelt onödigt egentligen, men men.. det skulle bli hans "vinterbil" tydligen. Fick skjuts till sumpan lite senare, där tog jag tåget till bro. Pussade Jonas, sa att jag älskade honom och sen gav jag honom blommorna :) Hoppas att han blev glad. Nu ska jag se Sex and the city ! puss ♥ / J

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0