:)

2008-09-12  22:57:33  Allmänt  Kommentarer (0)
Imorse fick jag sovmorgon eftersom att jag började skolan kl 12 :) Jätteskönt var det. Efter skolan hämtade pappa mig i Farsta strand, vi åkte hem, min syster färgade min utväxt (resultatet blev väl okej, ser lite brunt ut nästan, men bättre än innan iallafall), och sen hjälpte jag pappa med att laga mat. Efter maten satt jag, pappa, Nina och Cissi och kollade på Surfs up, Cissi gick och la sig efter den filmen, då satte vi på en annan film.. The Pacifier, den rekomenderar jag verkligen, den är bra och rolig :)

Läste mitt och Jonas horoskop i Klick nyss, där stog det att kärleken skulle vara som bäst idag... jippi.. vi har inte ens träffats idag, vi sover på olika håll inatt :( Men men, vi ses imorn hoppas jag. Nu ska jag gå och lägga mig nere på soffan och kolla på tv :) godnatt ! puss ♥ / J

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0