...

2008-09-22  10:49:09  Allmänt  Kommentarer (0)

Igårkväll kunde jag och Jonas inte somna förän halv 3 eller nåt, vi låg och pratade lite om framtiden och sånt. Skitkul var det ;) Väckarklockan ringde vid 9 imorse, jag gick upp, tog en macka, satte mig och kollade på ett avsnitt av SATC. Sen försökte jag lösa ett problem... mina kläder! Men det går inte.. här ser ni hur det ser ut i en liten del av Jonas rum, mina kläder ligger i påsar på golvet bredvid sängen. Måste ju kunna lösa det på nåt sätt asså. Får nog gå och köpa nåt från IKEA xD

Ska gå hemifrån om ca 45 minuter, ska till pappa och måla huset lr nåt. Sen ska jag åka hem till Jonas igen :) <3


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0