happy and sad at the same time..

2008-09-03  15:47:07  Allmänt  Kommentarer (2)
Idag var vi nere i den nya restaurangen och jobbade :)
Det var faktiskt jättekul, kändes otroligt bra att vara där.
Läraren är grym ;) han är skitrolig.. och det gör ju hela saken bättre också:

Fick reda på att min blinda katt inte kommer leva så länge till :/ hon ska avlivas idag. Hon kan inte jama, hon kan knappt stå på tassarna längre :(
henne har jag haft så länge jag kan minnas. Men vill inte att hon ska lida.. vila i frid, sofia <3



Nu sitter jag som vanligt hemma hos Jonas i bro.. gör typ ingenting.
Kollar runt lite på internet.. Nu ska natalie försöka få min blogg fin :) <3

Kommentarer
Skrivet av: Natalie

Rest in peace sötnos!

DATUM: 2008-09-03 KLOCKSLAG: 19:54:01
URL: http://natalienilsson.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

R.I.P lilla sofia :( hälsa viktor från mig där i djurhimmelen,kram sussi

DATUM: 2008-09-03 KLOCKSLAG: 23:59:55

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0