lyckad dag :)

2008-09-05  22:09:25  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan !

Efter skolan åkte jag till trångsund för att möta mamma och syster.
Medan jag stog och väntade på dom i centrum så träffade jag en gammal klasskompis, Milan :D Vi stog och pratade lite, trevligt att träffa gamla kompisar från sin förra skola tycker jag (A) Träffade också på Victor och Fredrik ifrån 9a :P Sen kom mamma och Nicole, vi gick upp till Oasen och köpte pizza, öl, cola och en chokladboll xD Nicole drog till Danne efter ett tag, men jag och mamma satt kvar och pratade lite :) Sen gick vi hem, där fortsatte vi prata och kom in på min 18års dag, vi planerade lite, haha.. alltid bra att planera i tid ;) Jättekul att få träffa min mamma, syster och bror igen :) Ska träffa dom imorn igen :).. Nu är jag i bro, sitter redan och tråkar typ... men men, ska kolla runt lite på internet, sen kanske sova, vet ej.. Uppdaterar imorn igen :) bye bye!!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0