seg dag..

2008-09-02  17:43:09  Allmänt  Kommentarer (0)

Idag var det väldigt segt i skolan, var knappt inne på lektionen eftersom att IT killen skulle fixa min dator. Och kön dit var inte speciellt kort och dessutom var IT killen inte direkt snabb heller...
Aja, den blev tillslut fixad iallafall och jag kom äntligen in på internet :)

Sitter i sängen med datorn i knät, kollar på That '70s show, samtidigt som jag chattar lite samtidigt xD
Jag kollade vad Jonas höll på med på hans dator nyss..... tänka sig!! Han har hittat till min blogg, haha. Han sa att det kan hända att han läser den ibland, det hade jag ingen aning om... Det kan väl vara lite kul, även om jag typ bor här hos honom så vet han ju vad jag gör varje dag, men han läser den iallafall ;)


Passar väl på nu då att säga att jag älskar dig, Jonas :) <33 är så lycklig tillsammans med dig!


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0