Tjejmiddag!

2008-09-20  01:42:25  Allmänt  Kommentarer (1)
Ja, nu har jag en del o berätta här asså :P Jag och Josefine möttes vid tåget i Trångsund, sen mötte vi Fanny i årstaberg, vi åkte vidare till Liljeholmen, där mötte vi Jenny och därifrån tog vi bussen hem till Elle :) Vi gick hem till henne, jag drack en cider, de andra drack typ vin, sen tog jag ett glas vin och sen gick vi och åt pizza, fan va gott det var! Sen gick vi tillbaka hem till Elle, fortsatte att dricka lite vin och cider, vi spelade ett spel som påminde lite om ölspelet, Fanny drog sig ur efter ett tag, Jossan ville inte ens vara med från första början. Det slutade med att jag, Elle och Jenny satt där och spelade, det var såå otroligt kul. Fan vilken härlig kväll det var! Säger bara det att vi MÅSTE göra om detta! Tycker om er tjejer :D <33 När jag kom till bro så såg jag Jonas stå på parkeringen, han hämtade upp mig :O Sööötunge!! <33 Nu ska jag kolla lite på internet.. sen myyyysa med älsklingen (A) sen sova... imorn ska jag till pappa :O olja in altanen eller stapla ved, jippi... uppdaterar antagligen imorn!! puss ♥ / J

Kommentarer
Skrivet av: Elle

haha ja det va galet igår! Vi måste verkligen göra om det. Hade så grymt roligt med er alla! ehm, jag kollade ut genom fönstret imorse och såg något underligt på en bil.. hm.. undra vem det var ;P

<3

DATUM: 2008-09-20 KLOCKSLAG: 12:27:24

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0