min helg!

2008-09-28  20:01:40  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan alla läsare!
Min helg har varit helt okej faktiskt :)

I fredags satt jag och Jonas barnvakt till mina småsyskon från ca 15.00 till 02.00 på natten. Det gick helt okej, lite jobbigt i vissa lägen, men men :P

Imorse vaknade jag av att klockan ringde vid 10, jag gick upp, duschade, väckte Jonas, åt frukost tillsammans med Jonas och pappa, sen åkte vi tre och handlade på Willy´s. När vi kom hem så sminkade mig, gästerna kom, jag var inte klar än, efter ett tag gick jag in och hälsade på allihopa. Det var mina två kusiner, deras mamma, ens pojkvän, min faster och hennes man. Sen min familj också som bestog av pappa, Nina, Cissi, Elin, Nicole och Jonas, vi var alltså 13 personer. Vi grillade hamburgare, skitgott var det ;) Efter det så fikade vi lite, sen kollade vi på filmer från kryssningar som vi har varit på och sånt.. Sen körde pappa mig, Jonas och Nicole till farsta strand.

Nu är jag och Jonas i bro :) 
Gick in på toaletten och såg en annons hänga på väggen! Jag tänkte: har hans mamma redan hittat ett ställe där hon kan bo? :O Sen frågade vi henne, hon hade tydligen funderat på om vi tre ska flytta dit.. men jag vet inte riktigt om jag vill det :/ Asså jag tycker att där jag är nu är långt borta från allt! Skolan, min familj, stan.. Nu ska vi tydligen kolla på ett hus som ligger lite längre bort. Typ en km till en busshållsplats, då måste jag ta en buss till tågstationen, sen tåg till årstaberg, sen buss igen. Tycker det blir krångligt.. Men jag vet inte, följer ju med och kollar på det iallafall. Men kanske jag börjar sova hemma istället då? Det vill jag absolut inte.. :( Men jag ska ge dethär en chans, återkommer senare om dethär.

Nu ska jag klippa min lugg tror jag, innan Parlamentet börjar ;) ...

Här kommer lite bilder ;)

Pappa är på glatt humör :D    

Det är Nicole med ;)

Jag och älsklingen :) <3

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0