...

2008-09-18  17:27:05  Allmänt  Kommentarer (0)
Imorse när jag kom till skolan så trodde jag att det skulle bli skittråkigt i metodköket.. Men det var faktiskt kul :) Vi gjorde Créme caramel, Choklad creme brylé och Panacotta (lägger in bilder sen, förhoppningsvis) . Det var gott! Sen hade vi livsmedel b, INTE KUL! Vi svarade på 54 frågor och gick sedan igenom dom. Sen har det inte hänt så mycket mer. På lunchen satt jag, Jenny, Fanny, Elle och Therese och pratade om helgens planer. Det började med att Fanny och Elle skulle ha filmkväll hemma hos Elle, sen sa Jenny att hon ville vara med, sen kom jag in i bilden och Therese kan tyvärr inte eftersom att hon åker till Danmark imorgon. Men nu har vi iallafall planerat att vi ska ha en liten tjejkväll hemma hos Elle imorgon kväll :) Mys! Nu ska jag nog se Sex and the city. puss ♥ / J

Måste bara tillägga en sak..
Jenny tyckte att jag skulle skriva detta.. kl 14.55 idag sa hon till mig att hon var bajsnödig..hmm.
Jag skulle anteckna det.. så NU gör jag det!

Och så vill jag bara säga en sak till.. 

Så fort du träffade oss utanför skolan idag så snackade du om dina planer inför morgondagen, du ska på fest med din kompis. Vi planerade tjejkvällen innan du berättat om den festen, sen fick vi ju höra att du skulle festa så vi tänkte inte på att fråga om du ville med eftersom att du redan hade planer som sagt..   Och du säger att alla lämnar dig på rasterna i skolan, men såhär är det: alla kan inte tänka på att bjuda med alla överallt, man får ju bjuda med sig själv ibland, så är det bara. Om någon säger att man ska upp till cafét, häng med då istället för att sitta och vänta på en inbjudan!! Jag som följer med när Josefine och Therese går ut och röker, du har typ aldrig velat följa med ut, därför frågar dom inte dig längre. Som sagt, du får bjuda med dig själv om du nu inte blir tillfrågad.. du vet vem du är.

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0