the boring monday is back..

2008-09-08  21:07:28  Allmänt  Kommentarer (0)
Imorse vaknade jag av mig själv, klockan var 05.15.. alarmet stog på 05.45, men jag gick upp redan när jag vaknade. Annars hade jag somnat om direkt och försovit mig, inte bra. Åkte till skolan, hade svenska b, läste lite om det svenska språket och så.. Åt lunch i skolan, sen åkte jag hem till mamma för att vänta på att pappa skulle hämta mig. Men så blev det då inte.. Det visade sig att min syster inte mådde så bra, så jag ska dit imorgon istället. Jag och mamma gick och handlade, sen åkte jag hem till min älskling :) Han var dock inte hemma, men kom hem efter en timme ungefär. Såg ett par avsnitt av Sex and the city och nu väntar jag bara på att andra säsongen ska bli klar så jag kan börja kolla på den :) Sen såg jag She´s the man, satt och asgarvade för mig själv, så jävla rolig :P Nu ska jag nog se på tv eller bara kolla runt lite på internet, sen måste jag försöka göra iordning mig inför natten. Vill inte försova mig så jag måste gå och lägga mig tidigare än vanligt nuförtiden :( Men men..hörs imorgon kväll! puss hejs! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0