:)

2008-09-30  18:18:38  Allmänt  Kommentarer (0)
Jag åkte hem till pappa med 1 bussen. Nina var den enda som var hemma. Jag åkte dit för att fixa med veden men åkte istället med Nina till huddinge ;) Där köpte jag en tjocktröja, på Lindex, 249:-.


Sen åkte jag vidare till Jakobsberg, gick in på ginatricot och köpte ett par jeans för 499:-.


Äntligen hemma igen, i den varma sängen :) Ska snart käka middag, kyckling med ris, är sååå hungrig <3 Ska först sätta på ett avsnitt av SATC, ligger på avsnitt 16 på sista säsongen. När jag har sett alla avsnitt, vilken serie ska man se då tycker ni? Något förslag?

Sitter också och funderar på mitt skolfoto som jag ska ha på torsdag. Skulle bli väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig :P Frågan är: ska jag ha lugg eller inte? ;)


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0