Bloggtorka

2009-04-05  21:15:20  Allmänt  Kommentarer (3)
Usch vad jag hatar dethär. Så fort man inte skriver på en hel dag, då försvinner statistiken på bara ett ögonblick. Vad händer?.. Aja, jag tänkte bara skriva ett litet inlägg om min dag.

Vi vaknade rätt så sent idag, runt 14.00 faktiskt, hehe. Jonas satte sig vid datorn och eftersom att min dator inte funkar så låg jag kvar i sängen och kollade på tv. Och eftersom att vi bara har 1an, 2an och 4an inne på Jonas rum, tror ni att jag hade kul? NEJ. Absolut inte. Har haft jättetråkigt hela dagen. Har somnat till och från, kollat på tv, kollat när Jonas har spelat playstation osv.

Idag tröstäter jag med en massa onyttigt. (Pga att min dator inte funkar, haha). Och när jag skriver "en massa onyttigt", då menar jag verkligen en MASSA onyttigt. Hehe.. Men det är ju bara idag.

Nu ska jag ta och läsa bloggar, kolla mailen osv, sen ska jag överlämna datorn till Jonas igen. Ska föresten sitta uppe inatt, så mycket som jag har sovit idag, kommer verkligen inte kunna somna inatt. Ska ju iväg till skolan imorgon så jag måste komma upp i tid, och det kommer inte hända om jag går och lägger mig när jag blir trött. Dvs runt 4-5 inatt. Aja, hörs inatt eller imorgon ;) <3

Kommentarer
Skrivet av: A -*

aop, tyvärr :/

älskar massa olika saler med nötter men ja är tyvär allergisk mot det:/

DATUM: 2009-04-05 KLOCKSLAG: 21:43:37
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Skrivet av: vesna

vad händer i veckan? =)

DATUM: 2009-04-05 KLOCKSLAG: 21:45:33
URL: http://vesna.blogg.se/
Skrivet av: sofie

javisst :) ja tråkigt de där med statisken :(

DATUM: 2009-04-06 KLOCKSLAG: 09:57:28
URL: http://hotstuffs.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0