En liten update

2009-04-06  16:48:33  Allmänt  Kommentarer (0)
Äntligen har jag fått in pengarna på mitt konto, det första jag ska göra nu är att betala tillbaka lite skulder, hehe ;) Ligger i sängen med lånedatorn i knät, jag hatar den! Den gör inte som jag vill. Den har stängts av en gång, den är skitseg och det tar 100 år att ladda en jävla sida :( Jag vill ha tillbaka min dator..

Fick en kommentar en av tjej angående en bloggträff. Funderar på om man kanske ska gå på den. Den äger rum i en festlokal här i stockholm, på söder, den 15e augusti. Man måste vara över 18 år då det serveras lite alkohol, det kommer finnas en inhyrd DJ som kommer spela bra musik hela kvällen, mingel, mat och röda mattan. Det är ingen blog awards utan bara en fest för både små och stora bloggare. Finns ca 50 biljetter kvar och jag funderar och funderar. Ska man kanske köpa en biljett? Kostar 470 kr. Någon som vill följa med isåfall? :) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0