Fredag!

2009-04-24  15:46:42  Allmänt  Kommentarer (1)

Hejsan alla söta läsare! Sitter hemma hos min mamma just nu. Väntar på ett mess från en vän. Vi ska ta moppen in till Farsta Centrum och handla strumpbyxor. Efter det så ska vi hem till henne och fixa oss, så ni får tyvärr inga bilder idag :( Men ska försöka fixa bilder tills imorgon iallafall. Hoppas att kvällen blir rolig!

Nu skrev hon att jag ska börja åka mot henne. Ha en bra kväll!

Btw. Jag har chans att bli veckans blogg, så gå in HÄR för att rösta på mig! Skriv in min bloggadress och nummer 11 ;)


Kommentarer
Skrivet av: Erika

hej , hur mår du ?:)

DATUM: 2009-04-25 KLOCKSLAG: 17:01:09
URL: http://estorasyster.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0