Hemma

2009-04-29  17:18:27  Allmänt  Kommentarer (3)
Hej bloggen! Tänkte berätta lite om min dag.

Försov mig en timme imorse, kom till skolan och började duka upp en massa bord osv. Skulle ju servera föräldrarna idag. Jag var jättenervös och självklart gjorde jag bort mig. Just när restaurangen var fullsatt så gled en tallrik ur min hand, rakt ner i golvet. Usch va jag skämdes, men men. Det var ju bara att plocka upp bitarna som låg utspridda över golvet och sedan fortsätta. När jag gick in till föräldrarna så sa jag till min familj: JA, det var jag! Alla hade redan listat ut det, haha. Strax innan föräldrarna kom så tappade jag ner ett 10 tal knivar i golvet, det lät som fan, lite pinsamt det med. Fast det var inte bara jag som tog sönder något idag, haha. Även en annan tjej i min klass hade sönder en liten bit av nånting, minns inte vad det var exakt, och diskaren hade sönder ett glas. Om man sammanfattar dagen i restaurangen så var det inte så lyckat, haha. MEN, huvudsaken var ju att gästerna blev nöjda. Föräldrarna gillade maten och serveringen dom fick, så jag ska inte klaga. Att min mamma, hennes sambo, min pappa och hans sambo satt och åt lunch ihop var såååå kul att se. Dom pratade en massa och de verkade ha trevligt. Kunde nästan inte sluta kolla på dom, det var så kul att se alla dom tillsammans, haha.

Nog pratat om restaurangen tycker jag. På tåget hem så kollade jag igenom mina kort som jag hade i busskortfickan, och vad hittar jag bland alla korten? JO, pinkoden till min mobil! Har alltså haft den varje dag hela dan sen i lördags, haha. Så äntligen funkar min mobil! *glad*

Tänkte faktiskt bjuda på lite bilder nu från helgen :) Eftersom att bilderna har funnits i mobilen (har som sagt inte haft igång den sen i lördags) så får ni se dom lite sent, men men. Bättre sent än aldrig, right? ;)


Jag i fredags, inne på toaletten på en krog i skogås.

Gick dit tillsammans med syster.

Otroligt gott med digestive och vatten "dagen efter" xD

Satt på uteplatsen med syster i lördags.

Mamma var också med. Fick dock inte med henne på någon bild.. Men denhär bilden togs samma dag, mamue och mimmi myser, hehe :)

Jag ville att grillen skulle bli klar!

Sist men inte minst! Jag körde moppe heeeeela helgen. Ruuuuligt var det ;)

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar, kolla mail och kanske försöka att söka lite jobb. Sen ska jag se på O.C ;) PUSS! ♥

Kommentarer
Skrivet av: Nikki

sv: jaha oki, så du kör lite olika! ;)

fina bilder!

hur är det med dig då? <3

DATUM: 2009-04-29 KLOCKSLAG: 22:10:40
URL: http://baranikkis.blogg.se/
Skrivet av: Marcus Å

Händer idag då? :)

DATUM: 2009-04-30 KLOCKSLAG: 08:02:19
URL: http://slipsens.blogg.se/
Skrivet av: Nikki

sv: vsg. Med mig är det bara bra!

vad ska du göra på valborgen då ellrr jag mednar idag?<3

DATUM: 2009-04-30 KLOCKSLAG: 10:10:44
URL: http://baranikkis.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0