Min fredag i bilder

2009-04-18  16:32:28  Allmänt  Kommentarer (1)
Förlåt för dålig uppdatering men igår hade jag inte tillgång till någon dator på hela dagen. Men här får ni se lite bilder från gårdagen :)


Åkte och handlade med pappas sambo och min syster. Satt i bilen med Mio medans dom gick in och handlade.

Jag och min syster hoppade studsmatta en stund när vi kom hem, skitkul var det, haha.

Min fula katt, haha

Mio

Vi grillade kött till middag (lägg märke till att lågan ser ut som en drake om man lutar huvudet åt vänster, haha)

Det var supergott!

Efter maten åkte jag och min syster hem till min mamma. Där spelade vi kort, lyssnade på musik, sjöng och pratade en massa. Det slutade med att Tommi somnade, Nicole drog till en fest och jag och mamma satt uppe till halv 6 och spelade kort, haha.

Finaste katten!

Tog första tåget hem till bro imorse, kom hem kl 7. Ute var det soligt men kallt. Somnade direkt när jag la mig i sängen.

Vaknade kl 15.00 idag, Jonas vaknade strax efter mig. Nu sitter vi framför våra datorer, han spelar och jag bloggar. Ska ta nånting att äta, är jättehungrig. Hoppas att eran fredag var bra och hoppas att ni får en bra lördag :) Själv ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, se på tv eller kanske en film ♥

Kommentarer
Skrivet av: ★ N a t a l i e N i l s s o n

Hääärligt :)

Va ska du göra i helgen då? :)

DATUM: 2009-04-18 KLOCKSLAG: 17:00:07
URL: http://natalienilssons.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0