Bilder från igår!

2009-08-23  16:03:37  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen. Hade det jättekul igår med Natalie och de andra tjejerna. Vi drack och dansade en massa och hade det jättetrevligt. Tyvärr så hade jag lite huvudvärk så det var lite jobbigt.

När jag kom hem så blev det helt plötsligt den sämsta kvällen i hela mitt liv nästan. Jag bröt ihop. Jag gjorde nästan slut med min pojkvän. Förjävligt var det. Därför mår jag inte så bra idag :/

Här får ni se några bilder från gårdagen iallafall:

Innan jag åkte in mot stan så tog jag en cider med syster, moster och kusin på värdshuset i trångsund!

Jag och Natalie

Johanna och Natalie

Jag och Natalie

Johanna, jag och Natalie

Turister, Johanna och Natalie

Natalie och Jag

Folk

Johanna och Natalie

Åkte från centralen 02.38 och var hemma i bro runt 4.

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0