Bilder!

2009-08-30  00:55:55  Allmänt  Kommentarer (3)
Har varit hemma hos min mamma idag och grillat. Nu ska jag lägga upp en massa bilder som jag har tagit under dagen! :)


Innan vi åkte hemifrån så tog jag en bild på fina Sisa :)

Och en bild på mig!

På tåget påväg hem till mamma så satt vi och läste en varsin bok, åt choklad och drack energidryck!

Mamma och min lilla kusin Elliott :)

Syster!

Elliott!

En utav kattungarna

Grillning!

En kattunge

Mat!

Mums!

Moster :)

Jag och Jonas var ute i lekparken med Elliott :)


Elliott hade kul ;)

Hon somnade sådär, haha!

Sötnos!

Morbror och Elliott :)

Jag och Elliott

Elliott och moster

Sötnosarna

Jag och Jonas + två kattungar i famnen

En väldigt trött Elliott! :)

Det var alla bilderna det, nu ska jag läsa bloggar, sen får vi se vad jag ska göra. Hörs sen eller imorgon. Puss ♥

Kommentarer
Skrivet av: Niclas

weei jag kom med lite på en bild iaf :) det var riktigt trevligt iaf!

DATUM: 2009-08-30 KLOCKSLAG: 01:31:32
Skrivet av: ✿NATALiE

Kattungarna! <3

DATUM: 2009-08-31 KLOCKSLAG: 16:43:46
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Skrivet av: Julia

Naw vilka fina små kattungar :)

DATUM: 2009-09-01 KLOCKSLAG: 00:17:17
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0