Hej bloggen!

2009-08-13  02:43:55  Allmänt  Kommentarer (1)
Sorry för dålig uppdatering. Har inte gjort så mycket sen pappa och Nina åkte till Finland. Var med en vän igår, vi tog det lugnt och kollade på film. Idag har jag umgåtts med min syster, det är alltid lika kul ;) Imorgon ska vi hem till min mamma och hälsa på, min moster kommer dit också och det ska bli skitkul att träffa henne, hon är grym, haha! ;) Jonas kommer hit på fredag så han ska ta med sig mig mobilsladd, då lägger jag upp lite bilder. Före och efterbild på min nya hårfärg också, dock inte sån stor skillnad, men lite iallafall ;)

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och se på tv. Hörs förhoppningsvis imorgon :)


Saknar tiderna ute i skärgården ♥

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Skärgården är härlig :)

DATUM: 2009-08-14 KLOCKSLAG: 15:55:39
URL: http://cudo.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0